Loading

Ambasadorzy marek zegarków cz. 2

DUDEK - DJOKOVIC - SZTABA

CITIZEN

Jerzy Dudek, kolejny ambasador z naszego kraju, znany na całym świecie bramkarz, reprezentant Polski.

Dudek

Dudek po zakończonej karierze piłkarskiej nawiązał współpracę z marką Citizen. Marka ta obecna jest na naszym rynku już od ponad 25 lat. Twarz byłego bramkarza m.in. Realu Madryt reklamuje markę w kraju 3 lata, a popularność oraz sympatia do Jerzego ciągle wzrasta wśród polskich miłośników sportu. Każdy kto interesuje się piłką nożną, bądź wychowywał się w czasie świetności Jurka zna jego słynne już na całym globie “Dudek Dance”, komiczny taniec na linii bramkowej, który skutecznie rozpraszał przeciwników, a sam bramkarz nie pozwalał piłce wpaść do siatki prowadząc drużynę do zwycięstwa.
Rezultatem współpracy z producentem zegarków Citizen jest limitowana edycja modelu AT8129-80E w liczbie zaledwie 500 sztuk. Numer 1 należy do samego ambasadora, który często widywany jest z tym właśnie zegarkiem na nadgarstku. Dodatkowo każdy egzemplarz, na wierzchu swojego dekla posiada podpis Jerzego Dudka. Sportowy styl zegarka z akcentami kolorystycznymi zawierającymi biel i czerwień nawiązują do barw reprezentacji, ale także byłych klubów gwiazdy światowej piłki, wspomnianego wcześniej Realu Madryt oraz Liverpoolu F.C.

 

SEIKO, LORUS

Novak Djokovic, znakomity serbski tenisista, kochany przez ludzi na całym świecie za niespotykany dotąd styl gry, ale również ogromne poczucie humoru i prawdziwą wrażliwość na ludzką krzywdę. Prawdziwy wzór do naśladowania, zwycięzca wielkich turniejów takich jak Wimbledon, czy Australian Open. Obecny TOP 1 wśród zawodników z całego świata.
Serb od kilku lat związany jest z marką SEIKO, jest z nią naprawdę zżyty, od samego początku współpracy nigdy nie widziano go z zegarkiem innej marki. Wiadomo, że SEIKO jest również sponsorem wielu turniejów na najwyższych szczeblach, jeżeli chodzi o dyscyplinę sportu jaką jest tenis.
Djokovic założył również własną fundację charytatywną NOVAK DJOKOVIC FOUNDATION, która wspiera finansowo szkoły oraz instytucje wspomagające nauczanie oraz rozwój sportowy dzieci w różnym wieku. I tutaj naprzeciw wyszedł koncern SEIKO, który wraz ze swoją siostrzaną marką LORUS stworzył specjalną serię zegarków dziecięcych sygnowanych logiem fundacji Novaka, a dochód uzyskany z ich sprzedaży w pełni zasili konto fundacji.

Djokovic

Można więc powiedzieć, że współpraca tenisisty z Seiko to pewnego rodzaju symbioza, korzyści czerpią obie strony z podwojoną siłą, Novak oprócz palety zegarków i sporego zastrzyku gotówki, zyskuje ogromne wsparcie dla swojej fundacji, natomiast Seiko promuje dwie marki jednocześnie, a wizerunek firmy staje się bardzo pozytywnie odbierany.

 

Lorus

 

 

ROAMER

Adam Sztaba to bardzo znana osoba medialna, wybitny kompozytor, dyrygent i aranżer, który rozpoczął współpracę z producentem szwajcarskich zegarków Roamer.
Roamer wychodzi z szeregu i mocno stawia na promowanie marki kompletnymi hasłami dopasowanymi do swoich ambasadorów oraz serii zegarków. "It’s Time for My Inspiration" to motto kampanii z udziałem Adama.
125 lat historii Roamera inspiruje i ukazuje piękno sztuki tworzenia czasomierzy, kładzie nacisk na precyzję pracy mechanizmów i jakość komponentów użytych do produkcji zegarków.
Prestiż jaki niewątpliwie towarzyszy marce idealnie wpasowuje się w perfekcję muzyki klasycznej, jej delikatność, a miejscami wzniosłość i klarowność. Sztaba to idealna osoba do promowania tej marki, wręcz twarz idealna, co przełożyło się na rozszerzenie działań obu stron, a Roamer stał się oficjalnym partnerem w trasie koncertowej gwiazdy.

Sztaba

Etykiety