Loading

Co słychać w rodzinie Tommy Hilfiger?

Marki Tommy Hilfiger chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, przez lata wypracowała sobie ogromną popularność i dzisiaj jest jednym z najbardziej rozchwytywanych modowych brandów na rynku. I chociaż ostatnio mogło się wydawać, że szum wokół marki nieco cichnie, firma na nowo zaszokowała rynek. Tommy wraz ze swoim zespołem sprawnie pracowali nad trzema ogromnymi projektami – kampaniami. Jak dzisiaj trzyma się firma? I co się do tej pory zmieniło? Zapraszamy do lektury…

 

Ludzie idący chodnikiem

 

Dla społeczeństwa, dla planety.

Marzeniem Tommiego od zawsze było łączenie ludzi z modą, modą jaką tworzy z inspiracji do codzienności i życia. Wyobraźcie sobie system, w którym żaden element nie idzie na marne. Jak pisze firma „Tommy Hilfiger to marka stworzona z marzeń i determinacji. Przed nami wciąż daleka droga, lecz Thomas Jacob Hilfiger nie miał łatwiej, w czasach gdy zakładał swoją firmę w 1985 roku – ale… kiedy łączymy siły, wszystko jest możliwe”. I to widać po wielkich projektach tworzonych przez markę, które odniosły ogromny sukces i wyznaczyły nowe ścieżki, co w dzisiejszym świecie mody jest niezwykle trudne. Inkluzywność – to stwierdzenie jakim kieruje się firma, oznacza ono łączenie wszystkich elementów w spójną całość. I tak właśnie marka pracuje nad tym, aby inkluzyjność była fundamentem dla ich działań. Dodatkowo firma ceni pracownika – „Jako marka chcemy reprezentować każdego i zapewniać wszystkim pracownikom możliwość pełnego rozwoju ich potencjału”. To pozwala na stworzenie ogromnej społeczności, w której gromadzą się ludzie z masą pasji, determinacji oraz profesjonalizmu. Zamknięty obieg – to kolejne ‘hasełko’ rzucane prosto do ludzi. Firma chce kształtować zrównoważone podejście do mody. Tłumaczy to w ten sposób – „Chcemy być marką, która ogranicza emisję CO2 oraz zużycie wody oraz przetwarza wykorzystywane materiały”. Na słowach się nie skończyło – ogromny projekt/kampania osiągnął sukces i do sprzedaży trafiła kolekcja stworzona w 100% z przetworzonej bawełny…

 

Nastaw się na 100% przetworzony Denim!

Kolejny krok w dobrym kierunku! Marka wychodzi poza granice świata Denimu i odkrywa wyjątkowe możliwości tworzenia jeansów w 100% z przetworzonej bawełny. Jak podaje producent, tym sposobem przekraczają rynkowe standardy recyklingu o ponad 30%. Powstałe jeasny i inne części garderoby wyglądają olśniewająco, a mając świadomość tego jak powstają mogą sprawić, że poczujemy się lepiej wiedząc, żę nie szkodzimy planecie.

 

Tommy Hilfiger Jeans

 

People’s Place Program

PPP to kolejne wielkie przedsięwzięcie Thomasa mające na celu połączenie wszystkich ludzi z modą bez względu na wszystko. „People’s Place Program to sformalizowanie naszego dążenia do otwarcia drzwi tym wszystkim, którzy do tej pory byli wykluczeni ze świata mody. Otwarcie na wszystkich zawsze było kluczowe dla naszej marki i nadal chcemy działć w tym kierunku, robiąc jeszcze więcej i starając się jeszcze bardziej”. – Są to słowa, które padły z ust samego wielkiego twórcy. TOMMY X ROMEO to kolaboracja i kolekcja za razem. Archiwalne style wymyślone i zestawione na nowo. Kapsułowa kolekcja współtworzona wraz z projektantem z Brooklynu i uczniem Tommy’ego zarazem – Romeo Hunte’a, w ramach programu People’s Place Program.

„Tej jesieni zderzylimy nasz uznany styl projektowania z technikami dekonstrukcji Romeo Hunte’a. Rezultat to kapsułkowa kolekcja dająca nowe życie naszym kultowym modelom prosto z archiwum poprzez ich dekonstrukcję i przeprojektowanie w duchu nowych czasów.”

 

Co słychać w świecie dodatków? Co z zegarkami?!

Jak widać, marka prężnie rozwija kampanie, które zgodne są z ich pierwotnymi założeniami. Marka stara się wyznaczać nowe ścieżki i być o krok przed konkurencją. Życie ‘eko’, w trosce o naszą planetę już nie tylko jest modne kolokwialnie rzecz ujmując, ale powoli wchodzi w krew – i to bardzo dobrze! Niestety jeśli mowa o dodatkach i zegarkach, tegoroczne kolekcje są bardzo okrojone i można odnieść wrażenie jakby wcale ich nie było. Marka osiągnęła teraz wiele sukcesów i tworzy naprawdę ciekawe projekty, mamy nadzieję że przyszły rok pozwoli na nieco więcej szału względem zegarkowej części branży modowej. Liczymy na połączenia proekologiczne i niezwykle piękne czasomierze. Póki co cieszymy się stale popularnymi modelami z naszych kolekcji – męskiej oraz damskiej. Tommy Hilfiger bez względu na czas stale jest bestsellerem!

 

Zegarki Tommy Hilfiger

Etykiety