Loading

Ciekawe i nietypowe pudełka do zegarków

Pudełko od wielu lat jest częścią składową wielu produktów, w tym również zegarków. Ma ono za zadanie nie tylko przechować, czy zabezpieczyć dany produkt, jest także świetnym materiałem na ciekawy pomysł marketingowy, wyjątkowe limitacje, a także może w estetyczny sposób wyeksponować logo marki lub jej ogólny wizerunek. W dzisiejszym artykule będziecie mogli poznać marki i ich producentów, którzy zdecydowali się stworzyć nietypowe i zaskakujące opakowania na swoje czasomierze, nie wszystkie kosztują krocie, choć te najbardziej ekskluzywne mogą puścić nas z torbami…

 

Sturmanskie - Mirosław Hermaszewski

Pisząc artykuł na temat nietuzinkowych opakowań zegarków nie sposób pominąć model Sturmanskie NE86-1855017H Mirosław Hermaszewski. Marka Sturmanskie chcąc uhonorować pierwszego i jak do tej pory jednego naszego rodaka w kosmosie wydała limitowaną edycję jednego ze swoich czasomierzy. Sam model oprócz wyjątkowej formy oraz wielu specjalnych akcentów mu towarzyszących posiada także właśnie bardzo oryginalne pudełko. Opakowanie to stylizowane było na kapsule kosmicznej w której podróżował Mirosław Hermaszewski.

Hermaszewski

 

 

U-Boat

Steampunk? Oversize? Wielopowierzchniowość? Tak da się te style łączyć i maglować nimi w przeróżny sposób. Idealnym przykładem jest marka U-Boat, która stworzyła bardzo techniczne opakowanie do jednego ze swoich modeli U-42. Pudełko posiada wypukły bulaj, prezentujący tarczą znajdującą się wewnątrz niego. Metal, chropowate powierzchnie, nity - tu wszystko jest praktycznie perfekcyjnie zgrane i spasowane.

U-Boat

 

Oris

Tym razem nie samo pudełko, a jego zawartość - każdy z nas kocha prezenty i dodatkowe zawartości, czym by one nie były. Przy zakupie modelu Challenge 1932 od szwajcarskiego producenta zegarków Oris dostaniemy limitowaną zapalniczkę renomowanej firmy, którą chyba każdy kojarzy - oczywiście jest to Zippo.

Oris

 

Cuervo y Sobinos

Firma wywołująca sentyment u niejednego miłośnika zegarków i wspaniałego old-schoolowego klimatu. Marka wywodzi się z Kuby, tak więc i pudełko musi kojarzyć się z czymś… kubańskim. Cygaro? Tak jest! Materiał, z którego powstały te magiczne skrzyneczki to to samo drewno, które wykorzystuje się do produkcji najlepszej jakości opakowań na cygara, potrafi ono trzymać odpowiedni stopień wilgoci i temperatury utrzymując świeżość tytoniu przez długi czas. Zegarek można przecież w każdej chwili wyjąć… i nosić ;)

Cuervo y Sobinos

 

Frederique Constant

Klasyczne zegarki, zachowawczy design, ale oryginalne pomysły na opakowania i pudełka jak najbardziej. Szwajcarski producent zaskakuje nowymi modelami i ich przywiązaniu do sztuki, przykładem niech będzie zegarek zamknięty w pudełku z pięknego lakierowanego drewna w kształcie fortepianu oraz box z modelem łódki wykonanym z uwzględnieniem najdrobniejszych szczegółów. Boskie!

Frederique Constant

 

Seven Friday

Seven Friday jest bardziej projektem, niżeli jeszcze prawdziwą marką z krwi i kości o konkretnie ustalonej renomie i asortymencie produktów sięgającym na cały świat. Trudno im jednak odmówić dobrych pomysłów i sporego dystansu do siebie. Pudełka są drewniane i stylizowane na opakowania transportowe, podobne do tych, w których przewożone są ciężkie sprzęty i urządzenia.

Seven Friday

 

Vostok Europe

Vostok Europe to litewska marka, która zdobywa coraz większą popularność. Ich renoma była już wcześniej znana światu, ale dzięki sprytnym kampaniom, unikatowym pomysłom i współpracą z takimi personami jak Big Z marka nie tylko staje się popularniejsza, ale nabiera coraz większego prestiżu. Dodatkowo marka postawiła na eksponowanie i dostarczanie swoich "potężnych" zegarków w mocnych skrzynkach z ABS, które chronią zegarek w najlepszym tego słowa znaczeniu, a ich prezentacja po otwarciu powoduje mały opad szczęki. Polecamy zapoznać się z naszą ofertą na czasomierze marki Vostok Europe, mamy takie cacuszka.

Vostok Europe

 

Louis Molnet

Louis Moinet jest patronem marki, która oferuje cudowne zegarki z wielką tradycją, opakowane w pudełka przypominające książki. Dodatkowo warto przypomnieć, że marka stworzyła pierwszy na świecie chronograf, a w roku 1848 wydała dwutomową encyklopedię zegarmistrzostwa.

Louis Molnet

Etykiety