Ambasadorzy marek zegarków cz. 1

Zdecydowana większość znanych i rozpoznawalnych marek posiada swoich własnych ambasadorów. Kim jest ambasador? Jest to osoba reprezentująca daną markę swoim wizerunkiem oraz nazwiskiem. Najczęściej zostają nimi szeroko znane osoby publicznie, aktorzy, prezenterzy popularnych programów telewizyjnych, osoby z branży modowej oraz blogerzy z szerokiej sfery social media.

Wizerunek też jest ważny, nie może on kolidować z marką, dlatego osoby reprezentujące konkretne modele, często są kojarzone z ich stylem oraz designem.

Czasami gwiazdy zakontraktowane zostają na krótki okres czasu, prezentują konkretny model z danej kolekcji promując go w ten sposób. Zdarza się również, że ambasadorzy wiążą się z marką na długie lata, a ta współpraca skutkuje powstaniem nowej kolekcji sygnowanej nazwiskiem znanej persony, a często również limitowaną edycją zegarka.

 

ATLANTIC

Idealnym przykładem ambasadora jest nasz rodak Krzysztof Hołowczyc, który od wielu lat związany jest z marką Atlantic.

Hołowczyc

Tak długa współpraca polskiego kierowcy rajdowego z marką zegarków trwa już ponad 12 lat, mianowicie od 2007 roku. Dwa lata temu producent zegarków zdecydował się stworzyć limitowaną serię modelu Worldmaster Driver 777, zaprojektowanego również z pomocą Hołowczyca. Uznano, że szczęśliwa liczba 7 stanie się wiodącym znakiem rozpoznawalnym modelu, a całość dopełni sportowa elegancja. Zegarek reprezentuje zatem chęć pokonywania własnych granic, pasję, wiarę w osiąganie celu. W trzech słowach - ekstremalny, niezawodny, klasowy. Właśnie taki wizerunek reprezentuje Krzysztof Hołowczyc, dżentelmen, z nienagannymi manierami, podejmujący ryzyko, pozbawiony lęku przed rywalizacją, realizujący swoje pasje, człowiek sukcesu. Stylowy model został zamknięty w 777 egzemplarzach.

 

VOSTOK EUROPE

Vostok Europe, prężnie rozwijająca się marka znana na całym świecie również powiększa swoje grono ambasadorów. Znany trener personalny, doświadczony kulturysta Lazar Angelov stał się twarzą marki. Wiadomo, że styl zegarków Vostok promuje sporty ekstremalne, ale także wkracza w propagowanie zdrowego trybu życia, w pewnym sensie lifestyle'u w czystej postaci.

Lazar

Lazar Angelov z pochodzenia Bułgar do idealnej sylwetki doszedł ciężką pracą i wieloma godzinami morderczych ćwiczeń, bez używek jakimi są sterydy. Zdecydowany wzór do naśladowania dla milionów ludzi na świecie. Profil Lazara wraz z filmami prezentującymi ćwiczenia notują kilkanaście milionów wyświetleń, co jest dowodem jego popularności. Proporcje sylwetkowe Bułgara są wręcz perfekcyjne, relatywnie niski poziom tkanki tłuszczowej tworzy z Angelova postać idealną, wręcz superbohatera rodem z filmów. Wytrwałość kulturysty wraz z walką o najdrobniejsze szczegóły zwróciły uwagę marki Vostok Europe, a kontakt z samym Lazarem poskutkował nawiązaniem współpracy i stworzeniem serii zegarków limitowanych liczącą jedynie 500 sztuk, a bazą do powstania czasomierzy została kolekcja Lunkhod.

 

 

CLUSE

Pamela Reif, młoda perspektywiczna influencerka, modelka, autorka książki pod tytułem "Strong & beautiful". Na swoim profilu na instagramie zgromadziła już ponad 4 miliony obserwujących, a jej stylem inspiruje się wiele młodych kobiet. Prowadząca bardzo aktywny tryb życia, promująca zdrowe odżywianie, fitness i dążenie do osiągnięcia perfekcyjnego ciała zwróciła uwagę marki zegarków modowych Cluse. Zaowocowało to bardzo ciekawą współpracą, Pamela w mgnieniu oka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy Cluse.

Cluse

Marka bazuje na pięknie kobiecego wizerunku, delikatności, a jednocześnie eleganckiego i stonowanego stylu, Reif idealnie wpasowuje się w model marketingowy tego producenta. To ona w pewnym sensie ma duży wpływ na wyznaczanie trendów wśród swojego szerokiego grona odbiorców.

Etykiety